عکاسی تبلیغاتی از کارخانه
نوشته شده توسط : بهزاد

 

آموزشگاه عکاسی تبلیغاتی

عکاسی کارخانه نقش بسیار زیادی در جلب اعتماد خریداران و مشتری ها دارد زیرا وقتی آن ها می بینند که یک شرکت تمامی ابزارهای مورد استفاده در کارخانه اش را به نمایش می گذارد و هیچ ترسی از نشان دادن آن ها ندارد ، بیشتر ترغیب می شوند تا کالای مورد نظرشان را از آن کارخانه خریداری کنند.

یک تیم عکاسی صنعتی با تجربه و کاربلد مانند استودیو نماد می تواند عکاسی بسیار با کیفیت از خط تولید یک کارخانه صنعتی را انجام دهد و علاوه بر آن رمزهای خاصی که خود تولید کننده برای تولید آن قطعات یا کالایش را داشته حفظ کند و موجب فاش شدن آن ها نشود و این کار همانطور که گفتیم نیاز به یک تیم کاملا حرفه ای دارد.

این عکاسی که از زیر شاخه های عکاسی تبلیغاتی است صرفا فقط برای یک کارخانه خاص نیست و می تواند برای هر صنعت مختلفی نیز باشد. قطعا رمزهای بسیار زیادی مد نظر یک کارخانه برای تولید یک قطعه است که می خواهد دیگر شرکت ها از آن خبردار نشود و فقط برای خودش مورد استفاده قرار بگیرد برای مثال یک آپشن مخصوص ماشین را مد نظر داشته باشید که تولید کننده هم می خواهد به زیباترین و کامل ترین شکل ممکن آن را نمایش دهد و تبلیغ بسیار زیادی برایش بکند و هم کاری کند که دیگر شرکت ها نتوانند از روی آن آپشن کپی برداری بکنند و برای خودروی خودشان مورد استفاده قرار دهند.

انجام دادن همزمان هر دوی این کارها ، کار بسیار سختی است که همانطور که گفتیم به یک تیم حرفه ای نیاز دارد که استودیو نماد بدون هیچ مشکلی این کار را برای شما انجام خواهد داد.

نورپردازی ، کادر بندی و زاویه عکاسی کارخانه جزء مهم ترین عناصری هستند که باید در عکاسی کارخانه رعایت شوند که استودیو ما با استفاده از کامل ترین و به روز ترین امکانات ، بهترین عکاسی را از خط تولید و یا قسمت های یک کارخانه انجام می دهد.

 

کانون تخصصی آموزش عکاسی مرداد
برای  مشاهده آمورش های بیشتر برروی >>
عکاسی تبلیغاتی<< کلیک کنید





:: برچسب‌ها: عکاسی , عکاسی تبلیغاتی , مرجع عکاسی , وبلاگ عکاسی تبلیغاتی , عکاسی تبلیغاتی مرداد ,
:: بازدید از این مطلب : 21
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 22 دی 1397 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: